Manja slova Veća slova RSS

Pitajte Ministarstvo

>

Marakeš: Želimo kvalitetnije usluge za naše građane i privredu

Marakeš: Želimo kvalitetnije usluge za naše građane i privredu
Datum objave: 23.06.2018 10:15 | Autor: MJU

Ispis Štampaj stranicu


Državni sekretar Ministarstva javne uprave, Goran Jovetić, učestvovao je, u okviru UN Foruma za javne usluge, koji se održava u Marakešu, na panelu na temu „Pružanje usluga – aktivnosti Zapadnog Balkana“.

„Osnivanjem Ministarstva javne uprave potvrđeno je opredjeljenje Vlade Crne Gore da reforma javne uprave bude jedan od prioriteta. U Savjetu za reformu javne uprave su uključeni i predstavnici nevladinog sektora, što je još jedna potvrda da Vlada želi da proces vodi transparentno uz učešće svih zainteresovanih strana“, istakao je Jovetić.

On je napomenuo da je u agendi reforme javne uprave jedan od najvećiih prioriteta poboljšanje nivoa pružanja javnih usluga.

„U prethodnom periodu značajno smo smanjili administrativne barijere, ali još ima prostora za dodatne intervencije. Veliki iskorak je napravljen donošenjem nekoliko ključnih reformskih zakona, prije svega, Zakona o državnim službenicima i namještenicima i Zakona o lokalnoj upravi. Takođe, u toku je implementacija RIA (analiza efekata propisa) i na lokalnom nivo, a na centralnom nivou intenzivno se sprovodi od 2012. godine“, kazao je Jovetić.

Jovetić je istakao da cilj reforme javne uprave nije samo da se povećaju učinci javnih usluga, već i da se unaprijedi odgovornost i vrijednost za novac.

„Želimo bolje i kvalitetnije, ali jeftinije usluge za naše građane i privredu, a kao veliku šansu za stvaranje servisno orjentisane uprave vidimo u e-upravi i digitalizaciji“, zaključio je Jovetić.

Na panelu je raspravljano o načinu pružanja javnih usluga, aspektima efikasne javne uprave i poboljšanja kvaliteta javnih usluga, kao i aspektima izgradnje administrativnih kapaciteta i upravljanja procesom reforme javne uprave.

MINISTARSTVO JAVNE UPRAVE